السبت، 11 يوليو 2009

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات - 2009 - نغمات اغنية تلات مرات

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات -
2009 - نغمات اغنية تلات مرات
النغمة الاولى
... عين يا ليل ليل يا عين تلات مرات مرضيتش اخسرو ...
للتحميل
اضغط هنااا

...

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات -
2009
النغمة الثانية
... انا لم ولن ولست باكيا دمع علِّي فات ...
للتحميل
اضغط هنااا

...

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات -
2009
النغمة الثالثة
... جيت على نفسي ياما ولا فرحة ولا ابسامة والاسم معاك بعيش ...
للتحميل
اضغط هنااا

...

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات -
2009
النغمة الرابعة
... ايام وسنين يا قاسي وانا شارب مر كاسي ...
للتحميل
اضغط هنااا

...

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات -
2009
النغمة الخامسة
... تلات مرات مال قلبي وطاطا وتلاتة عديتها على بساطة المرة دي انا بقولها على بلاطة ...
للتحميل
اضغط هنااا

...

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات -
2009
النغمة السادسة
... انا لم ولن ولست باكيا دمع علِّي فات 2 ...
للتحميل
اضغط هنااا

...

نغمات البوم مصطفى الجديد - ثلاث مرات - 2009
النغمة السادسة
... عين يا ليل ليل يا عين يا ليل ...
للتحميل
اضغط هنااا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

حمل افلام صيف 2009 كاملة DVD بروابط مباشرة وعلى اكثر من سيرفر